Friday 28 September 2012

Cinta Orang PLU





dulu aku ada cakap lah tentang kisah macam mana orang PLU dulu jatuh suka pada mamat ni.. kata kalau dapat mamat memang tak akan lepaskan lah.. setiap malam asyik teringat pada orang tu je.. makan tak lalu, tidur tak lena.. dalam minda wajah orang tu je.. asyik terbayang-bayang.. dalam hati kata bestnye kalau dapat jadi bf mamat tu.. jatuh cinta lah konon..

waktu belum jadi bf orang tu, dalam hati dah kata banyak macam kata manis.. kata aku akan jadi kekasih yang setia lah.. rasa rindu sebagainya.. akan terima segala kekurangan mamat tu.. bla bla bla.. banyak macam kata-kata manis dalam diri sendiri..

but ada juga orang kalau dia suka pada seseorang lelaki dia asyik terbayang benda lain.. misalnya macam terbayangkan dia berasmara dengan lelaki tu.. terbayangkan lelaki tu naked di depan matanya.. terfikir hari ni lelaki tu pakai seluar dalam warna apa.. (ya, ada yang kata macam tu.. aku ada baca dalam blog).. aku rasa korang sendiri pun faham lah apa yang aku maksudkan.. memikirkan sesuatu yang agak seksual sedikit..

BUT...

banyak kisah juga lah bila dia dah dapat mamat idaman yang diinginkan tu, tiba-tiba dia realize lelaki idaman tu macam ada kekurangan.. tak pandai main lah.. konek kecil lah... sesuatu yang dia tak pernah fikirkan sendiri.. then.. suddenly rasa CINTA (kononnya) tu tiba-tiba hilang atas sebab perkara ini... terus hilang minat..

aku nak cakap satu hal dalam ni lah.. untuk orang macam ni, bukannye dia yang dulu-dulu tergila-gila nak jadi bf mamat tu?? kata ini lah CINTA lah... asyik teringatkan orang tu lah.. bla bla bla.. BUT!! apa jadi bila benda macam ni berlaku?? mana dia KUASA CINTA kau dulu?? dah hilang dah?? kalau kau rasa CINTA kau tu suci, tak kan jadi macam ni... tiba-tiba rasa CINTA (kononnya) tu hilang...

aku nak cakap satu hal lah.. mungkin kamu rasa aku macam berlagak baik ke apa.. seriously tak ada nak kata macam tu.. tapi ini lah yang aku rasakan buat saat ni.. ada PLU kalau dia nak cari pasangan dia nak tahu orang tu top or bottom.. "saya nak cari bf top.." but kalau aku lah, kalau aku suka pada seseorang, aku tak kisah dia top or bottom.. langsung tak terfikir pun pasal top bottom ni semua.. jujur aku kata macam tu.. mungkin agak gila, tapi aku ada fikir "kenapa bottom perlu cari bf top? kenapa yang top kena ada bf bottom? kalau dua-dua top boleh ke??" haha.. amboi.. bukannya dulu-dulu kata ini lah cinta sejati kononnya.. then, bila you realize orang tu tak pandai nak jadi top, then tiba-tiba rasa cinta tu hilang... then mana pergi CINTA AGUNG kau dulu tu??

aku ada satu perasaan yang pelik dalam hati aku bila aku jatuh hati pada seseorang lelaki, secara automatik akan ada satu perasaan hormat aku pada orang tu.. misalnya, aku tak ada imaginasi seks dengan lelaki tu.. memang tak dapat.. kalau ada imaginasi macam tu, memang akan ada timbul rasa bersalah.. aku rasa ia macam satu pengkhianatan.. perasaan tu macam kita fikir pada saudara kandung kita sendiri.. tak kan lah kita nak ada imaginasi seks pada abang, adik or kakak sendiri.. (tapi ada je orang macam tu sebenarnya).. macam tu juga lah perasaan aku pada lelaki yang aku minat.. memang tak boleh.. seriously tak dapat.. 

tak pernah terlintas di fikiran aku untuk buat seks dengan lelaki yang aku suka.. mungkin macam menipu.. tapi memang aku tak ada fikir benda macam tu.. aku harap orang tu berada di samping aku dah kira cukup.. aku suka orang tu tapi tak pernah terfikir nak buat seks dengan orang tu.. tapi tu tak bermakna aku tak suka buat seks ke apa.. (selalu je aku buat onani.. haha.. amboi).. tapi macam.. entah lah... 

aku ni just pelik kot.. 








#pada saat ni, aku ada suka pada seorang lelaki.. memang asyik terfikirkan orang tu.. jujur aku cakap, aku pun buat onani gak.. layan bf.. bila dah gersang tu, ada lah imaginasi macam-macam.. faham-faham sendiri lah.. but, kalau aku cuba imagine orang yang aku suka, memang tak boleh nak gersang.. entah.. dont know lah.. sebab aku hormat pada orang tu kot.. macam rasa bersalah pula jadikan dia sebagai imaginasi aku.. 

1 comments:

  1. ha3, kita serupa... rsa respect tu melebihi lust :)

    ReplyDelete