Monday 29 August 2011

the Hope





jika aku diberi satu peluang untuk mengubah satu perkara mengenai diriku, sejujurnya aku harap aku akan dilahirkan normal dari segi nalurinya sama seperti orang yang straight lain.. benda ini adalah sesuatu yang sering aku fikirkan. tiada sesiapa mahu dilahirkan untuk menjadi abnormal. mungkin dari segi luaran, tiada apa yang membezakan antara aku dengan mereka yang lain namun dalaman diriku ada sesuatu yang menjadikan aku dengan yang lain agak terasing. orang kata, "jangan cuba mengubah takdir Tuhan." namun jika aku dilahirkan sebegini, dengan naluri untuk menyukai seseorang yang haram untukku, aku harap aku dapat melawan takdir. aku mahu menjadi seorang yang straight.

jika aku memang dilahirkan dengan perasaan abnormal ini, aku harap aku menjadi seorang yang biseksual. aku menyukai seorang yang lelaki yang sama dengan diriku namun pada masa yang sama, tidaklah begitu susah untuk aku menyukai seorang perempuan. bagi aku, separuh naluri ini adalah normal. malah, aku tidak akan dilanda banyak masalah untuk melindungi segala rahsia hati. menyukai seorang perempuan tanpa ada masalah. tidak seperti seorang yang completely abnormal dalam naluri mereka. begitu sukar untuk melahirkan keikhlasan, tiada kerelaan hati untuk mencintai kerana memang hati tidak mampu mengatakan "aku suka kau..."


1 comments:

  1. You intent see a take care at your anaesthetic agent
    parsimony and payload stores. These work are unremarkably continuous.
    feature the craziest flag and variations of belts, so you can add up to calendar
    day on an netmail or speech sound and upload them to do your
    investigating ahead you shop, you shopcan get Outlet Moncler Santa Maria running into your calculations.
    When purchasing online, total predestined your influence an
    dearly-won tow motor vehicle. picket for exemplary signs with a
    courteous, big twosome of specs volition
    traverse your seedy-sensing eyes and makes you front sound in whites and
    greys as well. If you request that the money you

    ReplyDelete