Friday 14 December 2012

Cinta Si Gay Lembut






tengah-tengah aku menulis cerita Unspeakable Love Part 12, aku ada check blog aku dulu.. tiba-tiba je aku tengok ada orang key in satu keywords yang menarik untuk berjumpa blog aku..




lalu aku pun cuba google dengan 'keywords' tu, then jumpa lah satu blog yang mempunyai artikel yang menarik perhatian aku.. mengenai cinta seorang gay lembut.. entah kenapa aku rasa cerita si gay lembut ini macam ada kesinambungan dengan artikel yang baru je aku tulis sebelum ni, "Cinta pada Lelaki Straight'.. kedua-duanya macam ada kaitan..

aku buat satu konklusi tentang hal ini.. pernah ada pembaca chat dengan aku yang percaya PLU ni ada dua jenis.. PLU yang terus hanyut dengan dunia songsang dan PLU yang sentiasa bermunasabah diri.. maksudnya macam ada PLU yang 'Upgrade' dan PLU yang 'Downgrade'.. bagi aku PLU yang downgrade ni adalah PLU yang tahu dia ni songsang, tapi terus hanyut dengan dunia songsang dengan mengamalkan gaya kehidupan songsang.. manakala PLU yang upgrade adalah PLU yang terus mencuba untuk memperbaiki diri sendiri dan cuba untuk menghidari perbuatan yang tak elok..

cerita lelaki gay lembut ini mempunyai yang mendalam yang harus kita fikirkan.. sebab itu bagi aku ia macam ada kaitan dengan post 'Cinta pada Lelaki Straight'..









WARNING!!!

18SX




"Yang!! kalau u nak kawen, kawen aje la.. i relakan.. i tak sanggup nak tengok u menderita macam i ni aje.. i nak u bahagia bersama anak dan isteri u.."


http://djilat.blogspot.com/2011/03/kenangan-terindah.html


tak dapat nak copy.. sila lihat pada link di atas..









#nampak gayanye Unspeakable Love Part 12 kena tangguhkan dulu... bukan malam ni or esok sebab aku kena beri laluan pada artikel ini terlebih dahulu...

1 comments:

  1. Putera..nice entry. But saya ni nak classified kan diri sendiri pun tak sure whether PLU Upgrade or Downgrade...sebabnya, kedua dua ciri dalam kategori ni ada pada saya....entahlah, saya memang menjalani kehidupan songsang di bumi orang ni walaupun saya cuba elakkan sex. Hari hari saya muhasabah diri tapi hari hari juga saya akan dapat hug and kiss daripada someone yang saya sangat sayang...macam mana tu ??

    Nick

    ReplyDelete