Monday 29 October 2012

Allah Sayang Kamu













Dia : bukan PR dah kena blocked?

Aku : knp tiba2 citer tentang PR ni? PR x kena blocked pun sbnrnye... i tahu cara nk masuk
Dia : sbb baca status u td pasal PR, then i try log in.. xleh pun.. blocked kat malaysia je ke?
Aku : xlah.. kalau u guna www.planetromeo.com memang x dpt.. tp dgn link lain..
Dia : camne? hehehe
Aku : nk try ek? haha
Dia : haha.. bagi lah..
Aku : i boleh beri tahu mcm mana nk masuk PR.. tp u kena tanggung sndiri lh klu jd apa2.. pandai2 lh fikir sndiri yg mana bagus yg mana buruk.. dh dewasa kn? haha
Dia : haha.. adoii.. yelah tau.. dh besar n panjang.. haha
Aku : x takut terjebak ke?
Dia : terjabak mcm mana tu?
Aku : jd teruk lh.. myb PR lh buat u lakukan ur first sex.. mcm tu lh.. brgantung pd niat u juga..
Dia : xkot..
Aku : i still ok je..
Dia : cepat lah bagi.. hehe

then aku pun beri link

Aku : pandai2 lah jaga diri.. kot2 terserempak kat PR nanti.. haha
Dia : x boleh pun
Aku : sbb apa?
Dia : Firefox can't find the server.. server not found
Aku : asal xleh je.. i ok je..
Dia : entah
Aku : guna IE or google chrome pun xleh ke?
Dia: This webpage is not available
The webpage at ........ might be temporarily down or it may have moved permanently to a new web address.
Aku : kalau ada mesej tanya nk masuk ke x, u just masuk je.. usually mcm tu lh..
Dia : xleh masuk pun masalahnya.. xpelah.. xde rezeki..
Aku : Allah telah melindungi diri mu... haha
Dia : :-)
Aku : u guna phone ke?
Dia : laptop
Aku : apasal x dapat ye? i dpt je..
Dia : entah..
Aku : kat malaysia lh i rajin online PR.. masuk google search.. cari kat google dgn web tu..
Dia : still x dpt.. dia jd kosong page tu..
Aku : Allah masih lagi melindungi diri mu.. haha








# Allah sntiasa brsama melindungi hamba-Nya.. kandang-kadang kita je tak perasaan..
# kepada yang tak tahu apa itu PR, Planet Romeo, ia adalah laman sosial untuk orang PLU je.. lebih kurang macam FB.. but only for the PLU..

3 comments: