Monday 14 May 2012

Buku LGBT







ingat tak hari tu aku ada kata yang aku tengah order satu buku yang bertajuk 'Unspeakable Love'? buku tu dah sampai hari ni.. aku order dari UK, pada 29/04/12... beli secara online.. tak sangka cepat juga buku ni sampai.. dari UK kirim ke Australia, rasanya agak jauh sangat-sangat.. 

btw, aku beli dengan harga $20.. mahal? rasanya harga tu standard lah kat Australia kalau nak beli buku baru.. semua benda mahal.. buku-buku kat Aussie pun harga macam tu, so harga tu kira biasalah (kira murah sebab order jauh dari UK tapi bayar $20 je)... 

untuk diringkaskan, buku ni mengisahkan tentang cabaran yang dihadapi oleh masyarakat gay dan lesbian di Timur Tengah.. semuanya adalah kisah benar, so buku ni adalah jenis bukan fiction.. 

untuk masa terdekat ni, aku tak ada masa nak baca buku ni sebab agak sibuk dengan hal-hal study.. kalau ada masa lapang, aku akan baca, then aku akan buat review tentang buku ni...


isi kandungan







#kalau korang perasaan, cover buku ni agak lain dari cover buku yang aku tunjukkan dulu.. sebab buku ni adalah yang latest edition.. 

2 comments:

  1. huu..beb..setiap image dlm blog ni mmg best la.walopon subjek dia biase2 jer tp aku rase mcm ade something..

    ReplyDelete