Thursday 28 June 2012

Gay Bergaduh







malam ni aku 'bergaduh' dengan orang Pinoys sebab isu gay.. biar pun aku ni songsang juga, tapi aku still menentang apa yang dibanggakan oleh Pinoys tu semua.. bangga sebagai negara Asia pertama menganjurkan Gay Pride Parade sebagai simbol demokrasi..

last-last, aku kena halau oleh admin.. sesungguhnya admin tu tak professional langsung!!



if you have any problem with this post and u hate this page bcoz of of this then leave ;) all I know is that I did not post anything wrong and as a youth i've attended many UN conference in Rome, so i just wanna protect every Human right.

oleh si admin..





freedom...

is our right?

or..

privilege?


aku rasa untuk kes ni, freedom is privilege...








1 comments:

  1. Tiada benda yg patut dibanggakan dgn melanggar fitrah. Kita ada agama yg menegah benda di luar fitrah.

    ReplyDelete