Thursday 21 June 2012

basah





semalam aku bermimpi basah..

dan untuk kali pertama aku bermimpi yang aku 'main' dengan lelaki.. XD

dah lama bertahun rasanya aku tak bermimpi basah..

tapi...

jujur aku kata, pun begitu, aku tidak lah begitu teruja sangat..

mimpi yang senang je aku lupakan..

tak begitu melekat di minda..

mungkin sebab aku ada baca satu novel PLU online,
buat aku terbawa-bawa bermimpi..

novel tu seriously bawa banyak kejutan untuk aku..

aku mengeleng-gelengkan kepala sambil membaca...

otak berkata, "ish.. ish.. ish.."

tapi, aku still baca juga.. XD

biasalah.. orang baru nak expose..

hati ini still ada 'kesuciannya'..

biar pun usia sudah meningkat dewasa...




then, hari ni entah kenapa semua orang cakap tentang tu..

abang long dan abang hensem asyik sebut tentang mimpi basah je..

sebab, my friend ada pinjam seluar abang hensem,

takut-takut ada tompokan air mani, kata abang long..

aku just tersenyum-senyum..

sebab semalam aku ada bermimpi basah.. XD





15 comments:

  1. it was a long time ago since i have wet dreams.

    al maklumlah, when you "force" it, kinda hard to get the dreams as well. lol

    but, slalu bulan puasa is challenging for me. hampir2 wet dreams. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. wet dreams waktu mlm ok lh.. waktu siang pun still dikikra ok sbb dh dikira x sengaja.. x batal puasa..

      kecuali lh u melancap di siang hari.. hehe.. XD

      Delete
  2. Liquid dream! -mr. z

    ReplyDelete
  3. Saya kalau mimpi basah kadang-kadang main dengan perempuan, kadang-kadang dengan lelaki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. untung beb dpt wet dream main dgn perempuan.

      Me almost get it but pretent to be innocent.Then, tiba-tiba terbangun dari tidor..erghhh.kecewa..

      Delete
    2. awan biru, then u r a bisexual!! XD

      magic.ink, r u a bisexual too? hehe

      Delete
  4. ha3... little bit different with me...
    aq mimpi main ngan laki sjak aq form 4 lgi...
    ha3... nk wat cmna.... dah ditakdirkan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mimpi basah aku d zaman sekolah menengah pun tentang lelaki gak.. tp x brmimpi yg aku 'main' lh.. sbb waktu sekolah menengah aku mana tahu apa itu seks.. 'suci' x aku? XD

      Delete
  5. secara jujur aku x pernah langsung mimpi basah. kalau setakat mimpi2 gitu adelah tp x sampai tahap terpancut semua. sedih kan T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. kira mimpi basah lh tu.. kn lh u still x baligh lg? hehe.. aku dulu pun mimpi yg biasa2 je..

      Delete
    2. tp skrg umur i dh 23.smpai skrg x prnh mimpi sampai tahap terpancut tu. mimpi mcm tu pun jarang sgt.

      *tp i x mati pucuk ye..masih berfungsi dgn baik :)

      Delete
  6. dulu aku slalu gak dapat mimpi main ngan laki yg aku knl like member2 or junior kolej...tp x pernah sempat pancut mesti terjags..tp yg bestnyer kebanyakkan mimpi aku jd kenyataan
    walaupon lmbt...aku slalu dapat main secara real dengan org yg hdir dalam mimpi aku...mungkin nk sudahkn ape yg aku mimpi tu kot..huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pun mcm ko jugak aku macam dapat petanda tahu x aku mimpi main tapi aku x eknal org tue tapi 2 3 hari lepas tue konfem aku dapat

      Delete
    2. aku pun mcm ko jugak aku macam dapat petanda tahu x aku mimpi main tapi aku x eknal org tue tapi 2 3 hari lepas tue konfem aku dapat

      Delete