Wednesday 6 June 2012

Gay Test 2





ok.. kali ni aku nak beri satu test lagi.. lebih kurang macam yang lepas lah.. permainan ini kita just perlukan dua anak mata kita je.. jawapannya berdasarkan pemerhatian kita..

aku tahu lah mostly pembaca blog aku ni dari kalangan PLU gak.. antara gay or biseksual.. so, kenapa nak buat gay test pula kalau diri sendiri dah tahu diri macam mana?? sebab test ni nak uji yang you all ni just PLU/gay biasa-biasa je.. kalau korang lulus, so memang korang kira ada 'harapan' lah.. tak lah gay sangat kot.. tapi, kalau korang fail... seriously, you memang gay hardcore!! haha.. naluri tu memang liat tertarik pada lelaki je.. but, aku tak tahu lah test ni applicable untuk yang biseksual.. tapi, kalau nak try apa salahnye..

so, are you ready??


scroll down cepat-cepat tau, baru berkesan....






















bawah lagi!!!





































bawah lagi!!!!























bawah lagi!!!!!!













































































































































siapa yang gagal test ni?? baik cepat mengaku.. haha


so, korang gay biasa-biasa je ke or memang hati hardcore gay?? XD


macam mana pula dengan result owner blog ni??


opps!! fail... 

aduhai.... bila lah nak lulus ni? XD







6 comments:

  1. seriously sy hanya perasan 2 org minah saleh tu dulu....

    ReplyDelete
  2. then, u should proud with urself lh.. XD

    ReplyDelete
  3. oooo aku pandang bawah kotak sebab aku ingatkan ko nak kenakan dengan letak gambar pocong...!!!! hahaaa :p

    ReplyDelete
  4. opps, i'm lesbian!

    ReplyDelete
  5. Ha3.yg ni lg sial.sorry dude,im surrendered now.two tests but same results.oh my,hard gay in da haus.come get some.

    ReplyDelete
  6. laaa,, x leh pakai lahahhaha

    ReplyDelete