Sunday 17 June 2012

Seksualiti Merdeka






baru-baru ni aku mendapat tahu daripada seseorang yang blog aku telah dibaca oleh pengasas kepada NGO Seksualiti Merdeka.. dan lagi, pengasas tu sendiri yang post sesuatu tentang blog aku kat group FB mereka.. seriously, aku curious nak tahu yang dia post apa sebenarnya tentang blog aku kat group FB tu.. patut lah aku rasa lain macam je.. ada satu hari aku menyedari akan banyak kunjungan visitors melalui link kat FB.. then aku sedar yang ada seseorang telah post link blog aku kat FB.. tapi aku tak tahu siapa orang tu.. aku nak siasat tapi tak boleh.. then akhirnya aku mengetahui daripada seorang pembaca blog ini.. 

korang nak tahu apa yang aku fikirkan sekarang?? 

aku rasa yang blog aku ni dah macam blog LGBT.. blog tempat orang nak menegakkan hak golongan LGBT.. aku define blog LGBT beza dengan blog PLU macam tu lah, yang mana blog PLU just cerita tentang kehidupan mereka je, tempat meluahkan perasaan.. bagi aku blog aku ni lebih kepada tempat aku berkongsi pendapat mengenai isu golongan PLU macam dalam post Gay & Senses, Gay & Pig dan yang lain-lain.. malah terkini Unspeakable Love dari part 1 ke 3 adalah medium aku untuk menyampaikan mesej tentang satu perkara, yang mana aku berubah cara penyampaian melalui tulisan pendapat ke arah penceritaan bagi menyampaikan mesej.. 

seriously, aku tertanya-tanya apakah yang dipost oleh pengasas Seksualiti Merdeka tentang blog aku dalam group FB mereka..





0 comments:

Post a Comment